BMW E36
None
Tuning po polsku - BMW E36
Klasyczna linia kanciastego cabrio wciąż się może podobać, mimo iż od premiery upłynęło kilkanaście lat. Pakiet M-Technic, polerowane felgi i wydech Remusa odmłodziły nieco sylwetkę.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Podwójna końcówka wydechu jest zwieńczeniem kompletnego układu zbudowanego przez Remusa.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Wydatne mieniące się w słońcu felgi wyraźnie podkreślają niemiecki charakter wozu. Krzyż pod bocznym kierunkowskazem symbolizuje German Style.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Podobny układ rozmieszczenia przycisków odnajdziemy także w kolejnej generacji "trójki" E46, co świadczy o wzorcowej wręcz ergonomii.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Na tylnej kanapie nie znajdziemy zbyt wiele miejsca, jednak dobre wyprofilowanie sprawia, iż mniejsze osoby nie odczują dyskomfortu.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Sportowe fotele rodem z serii M-Power zapewniają rewelacyjne trzymanie boczne. Wyglądają również imponująco.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Wnętrze mimo upływu lat nie straciło dawnego blasku. Ciemna kolorystyka całkowicie zdominowała kabinę, przez co jest tu mnóstwo elegancji.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Chromowane nerki to znak rozpoznawczy BMW. Zapewne wielu innych kierowców zobaczy go jedynie przez chwilę we wstecznym lusterku.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Poszerzone błotniki wraz z oponami w rozmiarze 245/35/17 znacząco wpłynęły na optyczną szerokość auta. Widok od tyłu wyraźnie to podkreśla.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Lusterka boczne jak i listwy, progi, zderzaki, lampy tylne pochodzą wprost z M3. Są to elementy pakietu M-Technic w jakim to E36 wyjechało z fabryki.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
5- ramienny Hamann HM z 10- centymetrowym rantem stanowi rzadkość w świecie polskiego tuningu.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
17-calowa obręcz z niskoprofilową oponą to podstawa kompleksowego tuningu.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Rzędowy 6-cylindrowiec może nie jest demonem mocy, ale generuje 150 KM i niepowtarzalny dźwięk w pełni rekompensujący dynamiczne braki.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Zegary wciąż te same od lat. Do pełni szczęścia brakuje tylko magicznego symbolu M.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]
Tuning po polsku - BMW E36
Ujmująca prostota nie każdemu przypadnie do gustu. Zwolennicy wielu przycisków poczują się tu jak w raju.
* DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * [Fot. Piotr Mokwiński]