BMW Concept X5 eDrive

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

10 / 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

11 / 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

12 / 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

13 / 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro