BMW 330e

330e to jeden z najlepiej jeżdżących samochodów w swoim segmencie. Mimo obecności elektryka, pewnie zachowuje się na drodze, zapewnia bardzo dobre osiągi i przekonuje praktycznym wnętrzem. Ma jednak skromny i ograniczający zasięg bak paliwa (41 litrów), mały bagażnik i zasięg pozwalający użytkować auto na prądzie głównie w mieście.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP

/ 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

/ 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

/ 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

/ 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

/ 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

/ 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

/ 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

/ 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

/ 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

10 / 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

11 / 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

12 / 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

13 / 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

14 / 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

15 / 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

16 / 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

17 / 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

18 / 18BMW 330e

Obraz
© WP

Trójkę wyposażono w 2-litrową, czterocylindrową benzynę wspomaganą turbosprężarką. Generuje 184 koni mechanicznych i 290 Nm. To wystarczające parametry, by sprawnie poruszać się 1650-kilgoramowym samochodem. W trasie nie brakuje elastyczności, a zużycie paliwa nieznacznie przekracza 7 litrów.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła