Audi TT RS 2017

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

/ 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

/ 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

/ 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

/ 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

/ 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

/ 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

/ 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

/ 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

10 / 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

11 / 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

12 / 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

13 / 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

14 / 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

15 / 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

16 / 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

17 / 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

18 / 18Drugie podejście

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły drugiej generacji modelu TT RS. Największą nowość znajdziemy pod maską - znalazł się tam 400-konny silnik, który wykonano z aluminium.

5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI jest o 60 KM mocniejsza niż poprzednio i generuje 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie zdecydowali się na kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 co sprawie, że na zmianę pracują bezpośrednio sąsiadujące ze sobą, jak i oddalone od siebie cylindry. Z silnikiem współpracuje 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Wyposażone w stały napęd na cztery koła quattro nowe TT RS rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h) a średnie zużycie paliwa ustalono na 8,2 l/100 km.

Model mierzy 4,19 m długości, 1,83 m szerokości i 1,34 m wysokości. Charakteryzuje się on dużymi wlotami powietrza, pojedynczo obramowaną osłoną chłodnicy z nowo zaprojektowaną kratownicą o strukturze plastra miodu i emblematem quattro, spojlerem tylnym na pokrywie bagażnika oraz dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Po raz pierwszy w seryjnie produkowanym Audi opcjonalnie dostępne będą światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Na każde z nich składają się cztery cienkie jednostki świetlne, zmniejszające się od wewnątrz do zewnątrz.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła