Audi TT offroad concept

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

/ 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

/ 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

/ 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

/ 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

/ 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

/ 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

/ 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

/ 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

10 / 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

11 / 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

12 / 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

13 / 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

14 / 14Sportowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Moda na SUV-y wszelkiej maści cały czas rośnie, a producenci prezentują kolejne modele tego segmentu. W Pekinie Audi pokazało koncept sportowego SUV-a inspirowanego stylem modelu TT. Przód przywodzący na myśl nową generację niemieckiego coupe i "garbaty" dach zapowiadają przyszłość SUV-ów Audi.

Napęd plug-in-hybrid Audi TT offroad concept generuje łączną moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm. Pojazd od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna, którą elektronicznie ograniczono, wynosi 250 km/h. Po naładowaniu akumulatorów, samochód zużywa średnio tylko 1,9 l paliwa na 100 km i emituje zaledwie 45 g CO2 na kilometr. Audi TT offroad concept może przejechać na napędzie elektrycznym ponad 50 km. Pokonuje zatem krótkie odcinki nie emitując w ogóle dwutlenku węgla. Łączny zasięg auta wynosi do 880 km. Jako silnik spalinowy zastosowano tu jednostkę 2.0 TFSI, generującą moc 292 KM i moment obrotowy 380 Nm.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne