Audi S8 wjeżdża do polskich salonów
Na pierwszy rzut oka S8 nie różni się od A8, jednak jego sportowy charakter podkreślają dyskretne detale. Osłona chłodnicy Singleframe ma platynowo-szary kolor a jej poziome, podwójne pręty wzmacniające są chromowane. Duże wloty powietrza z przodu mają kratownice stylizowane na plastry miodu a masywne, również chromowane pręty poprzeczne podkreślają ich strukturę.
U dołu wyraźnie widać wysunięty brzeg spojlera. Po bokach uwagę zwracają listwy progowe w kolorze nadwozia oraz aluminiowe obudowy lusterek. Dyfuzor jest platynowo-szary, z aluminiową powierzchnią w której zamontowano dwie podwójne rury wydechowe. Na pojeździe umieszczono emblematy S8 lub V8 T. Wyłącznie dla S8 stworzono nowy kolor lakieru - szary Daytona z efektem perłowym.
Na liście elementów wyposażenia znajdują się m. in. przednie i tylne reflektory diodowe, szereg systemów bezpieczeństwa, oświetlenie wnętrza Ambiente, 4-strefowa klimatyzacja automatyczna, system nagłaśniający Bose Surround Soundsystem czy nawigacja MMI Navigation Plus. Klienci mają do wyboru wiele unikalnych obić wnętrza oraz linię wzorniczą Audi design selection.
Za napęd S8 odpowiada silnik 4,0 TFSI o mocy 520 KM i maksymalnym momencie obrotowym 650 Nm, dostępnym w zakresie od 1 700 do 5 500 obr./min. Przyspieszenie do "setki" trwa 4,1 s. a elektronicznie ograniczona prędkość maksymalna to 250 km/h.
Źródło: Audi
ll/moto.wp.pl
Duży wybór akumulatorów w niskich cenach. Wybierz najlepszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach. Wybierz najlepszą ofertę!