Audi A8 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

/ 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

/ 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

/ 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

/ 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

/ 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

/ 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

/ 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

/ 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

10 / 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

11 / 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

12 / 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

13 / 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

14 / 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

15 / 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

16 / 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

17 / 17Nowa siła komfortu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Audi zaprezentuje zmodernizowaną wersję luksusowego modelu A8. Ma być mocniej, efektywniej i bardziej luksusowo.

Marka kontynuuje swoją strategię stosowania lekkich konstrukcji - A8 napędzany silnikiem 3,0 TFSI quattro ze standardowym rozstawem osi waży 1 830 kg, co jest najlepszym wynikiem wśród konkurentów z napędem na 4 koła. 231-kilogramowa karoseria składa się niemal w całości z aluminium. W porównaniu z poprzednikiem nie uległy zmianie wymiary pojazdu i wynoszą one 5,14 m (długość), 1,95 m (szerokość), 1,46 m (wysokość) oraz 2,99 m (rozstaw osi). Odmiana A8 L charakteryzuje się rozstawem osi i długością o 13 cm większe.

Auto zyskało bardziej wyrazisty wygląd. Maska silnika, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy i przedni zderzak mają przestrzenniejszą formę, a dolne krawędzie przednich reflektorów są proste. Reflektory diodowe to standard w wersjach z silnikiem V8. Na życzenie dostępne są też reflektory diodowe Matrix LED, w których każda jednostka świateł drogowych składa się z 25 pojedynczych diod świetlnych, które zapalają się zależnie od sytuacji. Diodowe światła tylne są bardziej płaskie, zaś w nowozaprojektowanym zderzaku (za wyjątkiem modelu S8) umieszczono dwa romboidalne wyloty rur wydechowych. Innymi stylistycznymi nowościami są nowe chromowane listwy i polerowane na wysoki połysk czarne obramowania okien. Klienci mają do wyboru 12 kolorów lakieru, w tym 5 nowych. Koła dostępne są w rozmiarze do 21 cali.

Model pojawi się w niemieckich salonach sprzedaży w listopadzie br. Ceny będą podobne do tych obowiązujących w poprzedniej wersji A8 i rozpoczną się od 74 500 euro.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025