Audi S4 i S4 Avant

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br.

Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu.

W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

/ 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br. Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu. W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z
kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

/ 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br. Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu. W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z
kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

/ 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br. Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu. W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z
kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

/ 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br. Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu. W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z
kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

/ 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br. Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu. W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z
kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

/ 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br. Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu. W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z
kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

/ 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br. Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu. W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z
kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

/ 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br. Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu. W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z
kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

10 / 10Topowe "czwórki" na nowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi zaprezentowało nowe wersje modeli S4 i S4 Avant. W salonach możemy się ich spodziewać latem br. Pod maską obu pojazdów pracuje nowo zaprojektowany silnik 3,0 TFSI (354 KM, 500 Nm) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Jednostka pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 4,7 (A4) i 4,9 s (A4 Avant). Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, zaś średnie spalanie ustalono na 7,5 l/100 km. Silnik jest połączony z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic, która posiada krótkie przełożenia przy biegach niskich oraz długie - przy wysokich. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, przekładnia przechodzi w oszczędny tryb wolnego biegu. W S4 i S4 Avant zastosowano stały napęd na cztery koła quattro. W normalnej sytuacji rozdziela on moment obrotowy na tylną oś i na przednią – z nieznaczną przewagą tyłu, a w razie konieczności większość sił kieruje na oś z lepszą trakcją. Selektywny rozkład napędu między kołami, w razie potrzeby przyhamowując jedno z
kół, optymalizuje prowadzenie i stabilność podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, odpowiednio do sytuacji rozdziela moment obrotowy między kołami osi tylnej. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi zamontowano pięciowahaczowe zawieszenie. Standardowo, w nowych modelach montuje się 18-calowe felgi z oponami w rozmiarze 245/40. W ofercie pojawią się także obręcze 19-calowe.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka