Audi S3 Limousine

Audi przedstawia szczegóły swojego nowego modelu S3 Limousine. Auto ma być połączeniem sportowego wyglądu i osiągów z praktycznością

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

/ 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

/ 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

/ 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

/ 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

/ 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

/ 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

/ 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

/ 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

10 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

11 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

12 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

13 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

14 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

15 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

16 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

17 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

18 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

19 / 19Sportowo i praktycznie

Obraz
© zdjęcie producenta

Sercem pojazdu jest jednostka napędowa 2,0 TFSI z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, która generuje maksymalną moc 300 KM (pomiędzy 5 500 a 6 200 obr./min.) oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm (w zakresie od 1 800 do 5 500 obr./min.). Współpracujący z automatyczną przekładnią S tronic silnik pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 4,9 s, natomiast prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie zużycie paliwa ustalono na 6,9 l/100 km. Przy wyższych obrotach i większym obciążeniu jednostki otwierają się klapy wzmacniające dźwięk w układzie wydechowym.

Względnie niskie spalanie osiągnięto dzięki m. in. dodatkowemu wtryskowi pośredniemu, systemowi zarządzania temperaturą z dwoma zintegrowanymi ze sobą zaworami suwakowo-obrotowymi, kolektorowi wylotowemu zintegrowanemu z głowicą czy nowej powłoce powierzchni tłoków. Klienci do wyboru będą mieli 6-biegową skrzynię manualną lub 6-biegową automatyczną S-tronic. W obu przypadkach niższe biegi mają krótkie przełożenia. Seryjnie montowany jest napęd na cztery koła quattro z nowozaprojektowanym sprzęgłem płytkowym z elektroniczną blokadą.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3