Audi S3 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

10 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

11 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

12 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

13 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

14 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

15 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

16 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

17 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

18 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

19 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła