WAŻNE
TERAZ

Jest oświadczenie Ziobry. Wystąpił zdalnie

Audi S3 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

/ 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

10 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

11 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

12 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

13 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

14 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

15 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

16 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

17 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

18 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

19 / 19Szybki kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Moc 300 KM, moment 380 Nm, przyspieszenie do "setki" w 4,8 s - takimi parametrami pochwalić się może trzecia generacja Audi S3.

Silnik 2,0 TFSI skonstruowano od podstaw i wykorzystano w nim zaawansowane rozwiązania techniczne, takie jak podwójny wtrysk, system zmiennych faz rozrządu czy system zarządzania temperaturą. Warto dodać, że dynamice samochodu towarzyszy też ekonomia - odmiana z automatyczną skrzynią biegów zużywa 6,9 l/100 km zaś z manualną - 7 l/100 km. W porównaniu do poprzednika nowe Audi S3 spala o 1,5 l paliwa mniej. W przekładniach niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia.

Pojazd spontanicznie i precyzyjnie reaguje na sygnały płynące z układu kierowniczego - stabilnie pokonuje różnego rodzaju zakręty przy dużej prędkości, nawet przy minimalnych ruchach kierownicy. Jest to zasługa głównie sportowego podwozia, zaawansowanego technicznie zawieszenia oraz progresywnego układu kierowniczego. Drążek kierownicy jest tak spasowany z zębatą przekładnią, że przełożenie zmienia się zależnie od ruchu kierownicy - dzięki temu przy wyższych prędkościach progresywny układ kierowniczy działa precyzyjnie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka