Audi S1 

Dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość to 250 km/h

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Mała rakieta

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka napędowa najmniejszego Audi w sportowym wydaniu to czterocylindrowy benzynowy silnik 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę, dostarcza 231 KM i moment obrotowy 370 Nm. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość to 250 km/h. Motor TFSI o sportowym, głębokim brzmieniu spala średnio 7 lub 7,1 l paliwa na 100 km.

Jak każdy model Audi typu S, także S1 posiada stały napęd na cztery koła quattro. Sercem napędu jest wielopłytkowe sprzęgło umieszczone przy tylnej osi. Jego własne, odpowiednio wyregulowane sterowanie komputerowe, oddziałuje bardzo dynamicznie na układ jezdny. Elektroniczna blokada sprzęgła z udoskonalonym, selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła, to jedna z funkcji systemu stabilizacji toru jazdy ESC.

/ 7Mała rakieta

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka napędowa najmniejszego Audi w sportowym wydaniu to czterocylindrowy benzynowy silnik 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę, dostarcza 231 KM i moment obrotowy 370 Nm. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość to 250 km/h. Motor TFSI o sportowym, głębokim brzmieniu spala średnio 7 lub 7,1 l paliwa na 100 km.

Jak każdy model Audi typu S, także S1 posiada stały napęd na cztery koła quattro. Sercem napędu jest wielopłytkowe sprzęgło umieszczone przy tylnej osi. Jego własne, odpowiednio wyregulowane sterowanie komputerowe, oddziałuje bardzo dynamicznie na układ jezdny. Elektroniczna blokada sprzęgła z udoskonalonym, selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła, to jedna z funkcji systemu stabilizacji toru jazdy ESC.

/ 7Mała rakieta

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka napędowa najmniejszego Audi w sportowym wydaniu to czterocylindrowy benzynowy silnik 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę, dostarcza 231 KM i moment obrotowy 370 Nm. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość to 250 km/h. Motor TFSI o sportowym, głębokim brzmieniu spala średnio 7 lub 7,1 l paliwa na 100 km.

Jak każdy model Audi typu S, także S1 posiada stały napęd na cztery koła quattro. Sercem napędu jest wielopłytkowe sprzęgło umieszczone przy tylnej osi. Jego własne, odpowiednio wyregulowane sterowanie komputerowe, oddziałuje bardzo dynamicznie na układ jezdny. Elektroniczna blokada sprzęgła z udoskonalonym, selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła, to jedna z funkcji systemu stabilizacji toru jazdy ESC.

/ 7Mała rakieta

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka napędowa najmniejszego Audi w sportowym wydaniu to czterocylindrowy benzynowy silnik 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę, dostarcza 231 KM i moment obrotowy 370 Nm. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość to 250 km/h. Motor TFSI o sportowym, głębokim brzmieniu spala średnio 7 lub 7,1 l paliwa na 100 km.

Jak każdy model Audi typu S, także S1 posiada stały napęd na cztery koła quattro. Sercem napędu jest wielopłytkowe sprzęgło umieszczone przy tylnej osi. Jego własne, odpowiednio wyregulowane sterowanie komputerowe, oddziałuje bardzo dynamicznie na układ jezdny. Elektroniczna blokada sprzęgła z udoskonalonym, selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła, to jedna z funkcji systemu stabilizacji toru jazdy ESC.

/ 7Mała rakieta

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka napędowa najmniejszego Audi w sportowym wydaniu to czterocylindrowy benzynowy silnik 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę, dostarcza 231 KM i moment obrotowy 370 Nm. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość to 250 km/h. Motor TFSI o sportowym, głębokim brzmieniu spala średnio 7 lub 7,1 l paliwa na 100 km.

Jak każdy model Audi typu S, także S1 posiada stały napęd na cztery koła quattro. Sercem napędu jest wielopłytkowe sprzęgło umieszczone przy tylnej osi. Jego własne, odpowiednio wyregulowane sterowanie komputerowe, oddziałuje bardzo dynamicznie na układ jezdny. Elektroniczna blokada sprzęgła z udoskonalonym, selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła, to jedna z funkcji systemu stabilizacji toru jazdy ESC.

/ 7Mała rakieta

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka napędowa najmniejszego Audi w sportowym wydaniu to czterocylindrowy benzynowy silnik 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę, dostarcza 231 KM i moment obrotowy 370 Nm. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość to 250 km/h. Motor TFSI o sportowym, głębokim brzmieniu spala średnio 7 lub 7,1 l paliwa na 100 km.

Jak każdy model Audi typu S, także S1 posiada stały napęd na cztery koła quattro. Sercem napędu jest wielopłytkowe sprzęgło umieszczone przy tylnej osi. Jego własne, odpowiednio wyregulowane sterowanie komputerowe, oddziałuje bardzo dynamicznie na układ jezdny. Elektroniczna blokada sprzęgła z udoskonalonym, selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła, to jedna z funkcji systemu stabilizacji toru jazdy ESC.

/ 7Mała rakieta

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednostka napędowa najmniejszego Audi w sportowym wydaniu to czterocylindrowy benzynowy silnik 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę, dostarcza 231 KM i moment obrotowy 370 Nm. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość to 250 km/h. Motor TFSI o sportowym, głębokim brzmieniu spala średnio 7 lub 7,1 l paliwa na 100 km.

Jak każdy model Audi typu S, także S1 posiada stały napęd na cztery koła quattro. Sercem napędu jest wielopłytkowe sprzęgło umieszczone przy tylnej osi. Jego własne, odpowiednio wyregulowane sterowanie komputerowe, oddziałuje bardzo dynamicznie na układ jezdny. Elektroniczna blokada sprzęgła z udoskonalonym, selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła, to jedna z funkcji systemu stabilizacji toru jazdy ESC.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025