Audi RS7 Sportback

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

/ 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

/ 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

/ 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

/ 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

/ 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

/ 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

/ 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

/ 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

10 / 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

11 / 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

12 / 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

13 / 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

14 / 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

15 / 15Audi RS7 Sportback

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas targów w Detroit zaprezentowano Audi RS 7 Sportback. Samochód kryje w sobie silnik 4,0 TFSI generujący 560 KM. Auto do "setki" rozpędza się w zaledwie 3,9 s.

Seryjne wyposażenie obejmuje 8-stopniową przekładnię automatyczną tiptronic, której pracę można zaprogramować pomiędzy trybami D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy. Auto posiada również stały napęd na 4 koła, 20 lub 21-calowe felgi czy system stabilizacji toru jazdy. Karoseria RS 7 Sportback składa się w ok. 20 proc. z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych stopów stali.

Charakter pojazdu budują sportowe detale: zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i elementy karoserii z aluminium. Z tyłu uwagę przykuwa dyfuzor i dwie eliptyczne końcówki rur wydechowych. We wnętrzu: okrągłe zegary z czarnym tłem, białymi podziałkami i czerwonymi wskazówkami. Na obrotomierzu umieszczono trójwymiarowy emblemat RS 7. Bagażnik ma pojemność od 535 do 1 390 l.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025