Audi RS3 Sportback

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

10 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

11 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

12 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

13 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

14 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

15 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

16 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

17 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

18 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

19 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy