Audi RS3 Sportback

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

/ 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

10 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

11 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

12 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

13 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

14 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

15 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

16 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

17 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

18 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

19 / 19Zabawka dla dużych chłopców

Obraz
© Piotr Mokwiński

Z RS3 nie ma żartów. Ponad 360 koni mechanicznych, napęd na cztery koła i niewiele ponad 4 sekundy do setki. To kompakt, któremu trudno dorównać, również ceną. Za widoczny na zdjęciach egzemplarz można kupić dwa VW Golfy R lub dwa Fordy Focusy RS. Istne szaleństwo. Niemniej, na brak klientów Audi i tak nie powinno narzekać. To zabawka dla dużych chłopców nie liczących się z wydatkami.

Kompaktowe A3 jeszcze nigdy w historii nie było tak mocne i drapieżne z wyglądu. Dynamiczny styl podkreśla zarezerwowany dla RS3 lakier Nardo, 19-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz schowane w nich czerwone zaciski hamulcowe. Całość dyskretnie podkreśla skrzydło przytwierdzone do szczytu klapy bagażnika (występuje też w S3 Sportback), a także skromne oznaczenia modelu. Reszta pozostała wspólna z seryjnymi odmianami. Niemniej, klient może liczyć na ciekawe dodatki w postaci biksenonowych świateł z LED-ami do jazdy dziennej, przyciemnione szyby boczne, czy też praktyczne relingi dachowe utrzymane w ciemnej kolorystyce.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro