Audi RS 6 Avant

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

/ 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

/ 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

/ 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

/ 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

/ 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

/ 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

/ 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

/ 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

10 / 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

11 / 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

12 / 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

13 / 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

14 / 14Mocno i użytkowo

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły swojego nowego modelu - RS 6 Avant. Samochód ma być połączeniem wysokiej mocy (560 KM) z codziennymi walorami użytkowymi.

Karoserię RS 6 Avant wykonano w 20 proc. z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji waży on niemal 100 kg mniej niż jego poprzednik. Projektanci użyli wielu stylizowanych na matowe aluminim i błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Sportowego charakteru dodają relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego, które opcjonalnie mogą być wyposażone w czarne nakładki. Producent przewidział 2 pakiety stylistyczne - Aluminium matt i Carbon.

We wnętrzu dominuje czerń, podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Nie zabrakło elementów ozdobnych w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego, podświetlanych listw progowych oraz charakterystycznej dla stylistyki RS sportowej, skórzanej kierownicy o trzech ramionach i ze spłaszczeniem u dołu. Pokryte kombinacją alcantary i skóry fotele posiadają wyprofilowane boki i zintegrowane zagłówki, zaś środkowe części siedzisk zdobią specjalne romby.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro