Audi RS 3 Limousine

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało model RS 3 w wersji Limousine. Auto charakteryzuje się mocą na poziomie 400 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

10 / 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

11 / 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025