Audi RS 3 Limousine

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało model RS 3 w wersji Limousine. Auto charakteryzuje się mocą na poziomie 400 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

/ 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

10 / 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

11 / 11400-konny sedan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu Audi zaprezentowało dwa nowe warianty modelu RS 3 - wyścigową oraz Limousine.

Za napęd wersji Limousine odpowiada nowa, 5-cylindrowa jednostka 2,5 TFSI o mocy 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Pozwala ona na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s i osiągnięcie elektronicznie ograniczonej prędkości maksymalnej 250 km/h (opcjonalnie 280 km/h). Blok silnika zbudowano z lekkiego metalu, motor posiada też układ zmiennych faz rozrządu oraz system podwójnego wtrysku - do kolektora dolotowego i do komór spalania. Z jednostką współpracuje dwusprzęgłowa, 7-stopniowa skrzynia automatyczna S tronic. Napęd jest przekazywany na cztery koła.

Z zewnątrz jest widoczny sportowy charakter tego modelu. Styliści zamontowali osłonę chłodnicy Singleframe z trójwymiarowym grillem z oczkami w kształcie plastra miodu, diodowe reflektory z sygnaturą świateł do jazdy w dzień (za dopłatą Matrix LED), regulowany spojler na pokrywie bagażnika i dyfuzor z pionowymi przetłoczeniami oraz owalnymi końcówkami rur układu wydechowego. W porównaniu ze standardowym A3 rozstaw kół jest szerszy o 20 (przód) i 14 mm (tył).

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka