Audi R8 Spyder V10

None

Obraz

/ 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

/ 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

/ 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

/ 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

/ 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

/ 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

/ 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

/ 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

/ 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

10 / 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

11 / 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

12 / 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

13 / 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

14 / 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

15 / 15Audi R8 Spyder V10

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku zadebiutuje Audi R8 Spyder V10. Kabriolet rozpędzi się do "setki" w 3,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 318 km/h.

Parametry takie są zasługą 540-konnego, wolnossącego silnika 5,2 TFSI. Jego maksymalny moment obrotowy to 540 Nm przy 6 500 obr./min. Średnie spalanie paliwa ustalono na 11,7 l/100 km a emisję CO2 - 277 g/km. Z jednostką współpracuje siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia S-tronic. Przekładnia przekierowuje moc silnika do nowo zaprojektowanego napędu quattro z elektronicznie poruszanym sprzęgłem wielopłytkowym umieszczonym przy przedniej osi. Działające na wszystkie koła sprzęgło rozdziela moment zależnie od sytuacji - w skrajnych przypadkach jego 100 proc. może być skierowane na oś przednią lub tylną. System sprzęgła zintegrowano z systemem wyboru dynamiki jazdy, który może pracować w czterech trybach.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne