Audi R8 GT 

None

Obraz

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

10 / 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy