Audi R8 GT 

None

Obraz

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

/ 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

10 / 10Audi R8 GT

Obraz
© zdjęcie producenta

Aby stać się posiadaczem jednego z 331 Audi R8 GT trzeba wydać 250 tys. Dolarów. Jak przystało na wersję GT jest szybsza, lżejsza i mocniejsza od standardowej R8.

Silnik to zmodyfikowana jednostka V10, o pojemności 5.2L z bezpośrednim wtryskiem dostarczająca 550KM. Auto straciło ponad 100kg i teraz waży 1525kg.

Pierwszą setkę zobaczymy już po 3.6 sekundy, a maksymalna prędkość wyniesie 320km/h. W cyklu mieszanym auto ma spalać 13.9l/100km.

Wersja GT ma także zmodyfikowane zawieszenie, ceramiczne hamulce, aluminiowe 19 calowe obręcze kół. Na przednich kołach znajdziemy opony w rozmiarze 235/35 i 295/30 z tyłu. Nie zabrało również drobnych poprawek zwiększających siłę docisku.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro