Audi Q8 concept

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

/ 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

/ 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

/ 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

/ 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

/ 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

/ 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

/ 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

/ 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

10 / 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

11 / 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

12 / 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

13 / 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

14 / 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

15 / 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

16 / 16SUV w stylu coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Detroit jest miejscem debiutu Audi Q8 concept. Prototypowy SUV jest hybrydą o mocy 450 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Q8 concept robi spore wrażenie, głównie za sprawą przodu o szerokości 2,04 m. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe z kratownicą o strukturze plastra miodu - znacznie szersza niż w obecnych modelach niemieckiej marki. Kolejnymi smaczkami stylistycznymi z przodu są pionowe żebra grilla, maska w kontrastowym dla lakieru nadwozian kolorze, wloty powietrza na krańcach zderzaka, płaskie reflektory w kształcie klina oraz umieszczone tuż pod krawędzią maski silnika wąskie pasmo diodowe, służące jako kierunkowskaz oraz światło do jazdy dziennej.

Cechą charakterystyczną z boku jest brak ramek okien w drzwiach. Wszystkie linie karoserii wznoszą się ku górze, zaś powierzchnie błotników, drzwi i boków zostały wybrzuszone. Do auta dostajemy się za pomocą czujników - wystarczy dotknąć ich dłonią, a drzwi lekko odskoczą i otworzą się pod zdefiniowanym kątem. Tył zdobią spojlery - długi na granicy dachu oraz podwójnie przetłoczony poniżej szyby. Przez całą szerokość przeciągają się światła. Dyfuzor wykonano z aluminium.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka