Audi Q7 TFSI

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

10 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

11 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

12 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

13 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

14 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

15 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

16 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

17 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

18 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

19 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

20 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

21 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

22 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła