Audi Q7 TFSI

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

/ 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

10 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

11 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

12 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

13 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

14 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

15 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

16 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

17 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

18 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

19 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

20 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

21 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

22 / 22Definicja SUV-a

Obraz
© Szymon Jasina

Samochód taki jak Audi Q7 może być rodzinnym autem, ale nie będzie też problemu, aby biznesmen jeździł nim na służbowe spotkania. To właśnie to podwójnie oblicze stoi za sukcesem luksusowych SUV-ów, które skutecznie zastępują klasyczne limuzyny. Do tego dochodzi prezencja. Taka pseudoterenówka wydaje się zdecydowanie większa niż jest w rzeczywistości. Od masywnej osłony chłodnicy, przez wysoko poprowadzoną maskę, po wydatną klapę bagażnika – wszystko ma optycznie powiększać ten i tak bardzo duży samochód.

Topowa wersja Audi Q7 otrzymała silnik benzynowy oferujący 333 KM i 440 Nm. Przy takim napędzie niemiecki SUV rozpędza się do setki w 6,1 s i osiąga maksymalnie 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka