Audi Q7 TDI

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

/ 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

/ 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

/ 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

/ 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

/ 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

/ 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

/ 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

/ 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

10 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

11 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

12 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

13 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

14 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

15 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

16 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

17 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

18 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

19 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

20 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

21 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

22 / 22Flagowy SUV

Obraz
© Szymon Jasina

Przy ponad 5 metrach długości i blisko 2 m szerokości nie da się zrobić ciasnego samochodu. We wnętrzu można poczuć tę przestrzeń. Odległość pomiędzy fotelami jest ogromna i nie ma mowy, aby kierowca i pasażer przeszkadzali sobie łokciami. Również na tylnej kanapie każdy zasiądzie wygodnie, choć jest tam nieco mniej miejsca, niż można by się spodziewać po tak dużym samochodzie. Tak, jak wskazują wymiary zewnętrze, w porównaniu do limuzyn, Q7 plasuje się pomiędzy modelami A6 i A8.

Mocniejszy diesel to 272 KM i 600 Nm. Wartości, dzięki którym ten duży SUV porusza się nad wyraz sprawnie. 6,3 s do 100 km/h i 234 km/h prędkości maksymalnej to wartości, które zadowolą każdego i pozwalają na komfortowe poruszanie się i wyprzedzanie innych samochodów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka