Audi Q7 

Audi zdradziło szczegóły nowej wersji modelu Q7. Samochód ma być połączeniem sportowego ducha, wydajności, jakości i komfortu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

/ 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

/ 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

/ 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

/ 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

/ 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

/ 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

/ 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

/ 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

10 / 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

11 / 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

12 / 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

13 / 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

14 / 14Audi Q7

Obraz
© zdjęcie producenta

Masa własna pojazdu względem poprzednika spadła o 325 kg (do 1 995 kg). Udało się to uzyskać dzięki lekkiej, wielomateriałowej konstrukcji karoserii i nowemu podwoziu. Inżynierowie Audi obniżyli też zużycie paliwa - o 28 proc. (3,0 TFSI, 333 KM) oraz 23 proc. (3,0 TDI, 272 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi odpowiednio 6,1 i 6,3 s. Kierowca już w podstawowej wersji będzie mógł korzystać z asystenta jazdy w korkach oraz z adaptacyjnego tempomatu z automatyczną regulacją odległości między autami.

Na pokładzie znalazł się zarówno modułowy System Infotainment drugiej generacji, jak i wirtualny kokpit. Nowymi elementami są MMI all-in-touch z dużym panelem dotykowym, Audi tablet dla pasażerów siedzących z tyłu, dwa systemy nagłaśniające oferujące dźwięk w formacie 3D oraz możliwość zintegrowania smartfona z Google Andrioid Auto oraz Apple Car Play. Rozbudowano też usługi Audi connect.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro