Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

/ 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

/ 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

/ 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

/ 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

/ 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

/ 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

/ 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

/ 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

10 / 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

11 / 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

12 / 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

13 / 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

14 / 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

15 / 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

16 / 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

17 / 17Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid

Obraz
© Piotr Mokwiński

Hybrydowa technologia ma się coraz lepiej ku uciesze ekologów. Większość producentów ma w swojej ofercie pojazdy zdolne chronić ekosystem niską emisją szkodliwych substancji. Do tego grona dołączyło Audi z alternatywną wersją kompaktowego crossovera wykorzystującego potencjał silnika benzynowego i elektrycznego. Jeśli marzy Wam się bezszelestne pokonanie kilku kilometrów, powinniście zwrócić swoją uwagę właśnie na ten model. Niestety, żeby zasiąść za sterami przedstawiciela marki premium, trzeba liczyć się z poważnym uszczupleniem domowego budżetu. Stylizacja hybrydowego Audi nie odróżnia się znacząco od „zwykłych” wersji. W nadkolach umieszczono 19-calowe obręcze o nietypowym wzorze wraz z oponami o zmniejszonym oporze toczenia, a także kilka dyskretnych oznaczeń, symbolizujących odmianę zaprzyjaźnioną z ekologami. Reszta elementów pochodzi ze znanego już dobrze w Polsce Q5. LED-owe światła do jazdy dziennej w charakterystycznym kształcie, potężnych rozmiarów grill single frame oraz elektrycznie podnoszona
klapa bagażnika czynią prezentowany samochód rozpoznawalnym już z daleka. Szlachetności jego urodzenia nikt nie podważy.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła