Audi Q5 2.0 TDI quattro

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

/ 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

/ 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

/ 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

/ 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

/ 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

/ 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

/ 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

/ 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

10 / 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

11 / 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

12 / 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

13 / 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

14 / 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

15 / 15Audi Q5 2.0 TDI quattro

Obraz
© Piotr Mokwiński

Q5 od kilku lat szturmuje segment luksusowych Crossoverów i bardzo dobrze mu to wychodzi. Konkurencja jednak nie śpi i co chwila zalewa rynek nowymi modelami. Przed chwilą zadebiutował Mercedes GLK, a kilkanaście miesięcy temu świat zachwycił się BMW X3. Audi z największym stażem nie miałoby łatwego życia, więc inżynierowie wprowadzili szereg kosmetycznych modyfikacji, aby zachęcić klientów do częstszego odwiedzania niemieckich salonów. Stawiając obok siebie egzemplarz sprzed liftingu wraz z najnowszym wcieleniem, różnice okażą się bardzo subtelne. Konserwatywne podejście ma jednak sens z uwagi na preferencje nabywców, nie przyklaskujących rewolucyjnym zmianom. Audi prezentuje się bardzo szykownie i elegancko. Dwubryłowe nadwozie w oliwkowym kolorze otrzymało charakterystyczne LED-owe obwódki okryte w przednich reflektorach (służą do jazdy dziennej) i zmieniony wzór tylnych diodowych świateł. Ponadto, przeprofilowano nieznacznie przedni zderzak i bardziej wyeksponowano emblemat producenta. Ostatnia istotna
rzecz to obręcze. W zależności naszych potrzeb, możemy zainstalować 17-calowe felgi lub nawet 21, bo takie też zmieszczą się w nadkolach. Optymalny wybór stanowić będą dziewiętnastki, z uwagi na stosunkowo wysoki profil opony i bezpieczeństwo poruszania się po polskich drogach.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę