Audi Q3 

Wersja poliftingowa różni się przede wszystkim projektem osłony chłodnicy. Duża ramka jest teraz innego koloru niż nadwozie i łączy się światłami.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

/ 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

/ 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

/ 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

/ 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

/ 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

/ 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

/ 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

/ 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

10 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

11 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

12 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

13 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

14 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

15 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

16 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

17 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

18 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

19 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

20 / 20Dwa oblicza SUV-a

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Wbrew swoim korzeniom, SUV-y to najczęściej samochody wykorzystywane w mieście do codziennych czynności takich jak dojazd do pracy, na zakupy czy odwiezienie dzieci do szkoły. Nic dziwnego, że klienci chętnie wybierają mniejsze auta tego typu – są one tańsze i wygodniejsze w miejskim ruchu. Jednym z takich modeli jest Audi Q3, który przeszedł lifting zmieniający przede wszystkim przód samochodu.

Odświeżone Q3 to nie tylko zmiany w wyglądzie, ale przede wszystkim wśród jednostek napędowych. W ofercie znajdują się trzy turbodoładowane silniki benzynowe TFSI i trzy diesle TDI o większej niż dotychczas mocy. Oznacza to, że oferują one od 120 do 220 KM. Na szczególną uwagę zasługuje jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l, która posiada odłączane cylindry. W momencie, gdy tylko lekko dotykamy pedału przyspieszenia, aby samochód utrzymywał stałą prędkość, silnik odłącza dwa z czterech cylindrów, co pozwala na oszczędność paliwa. Natomiast pod maską modelu RS Q3 kryje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,5 l, który po zmianach generuje imponujące 340 KM i 450 Nm.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3