Audi prologue Avant

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości.

Obraz
Źródło zdjęć: © Mateusz Pietruszka

/ 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

/ 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

/ 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

/ 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

/ 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

/ 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

/ 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

/ 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

/ 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

10 / 10Nowy kierunek

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Audi uczyniło z modeli kombi swój produkt firmowy. Nic dziwnego, że samochodem zapowiadającym nową stylistykę marki z Ingolstadt jest właśnie przedstawiciel tego segmentu – zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie prologue Avant.

Wrażenie robi już sama bryła konceptu Audi, który mierzy 5,11 m długości. Charakterystyczna osłona chłodnicy przeszła sporą ewolucję i jest zdecydowanie większa i szersza niż dotychczas. Dynamizmu dodają niskie światła i agresywnie narysowany zderzak. Linia boczna to bardziej ekstremalna wizja to, co już znamy z modelu A6. Pochylony tylny słupek jest poprowadzony jeszcze bardziej ukośnie, co optycznie czyni tył auta lżejszym. Zgodnie z najnowszą modą samochód jest szerszy i niższy, a wszystkie szczegóły stylistyczne jeszcze potęgują to wrażenie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka