Audi A8L

Dla osób głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

/ 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

/ 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

/ 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

/ 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

/ 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

/ 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

/ 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

/ 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

10 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

11 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

12 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

13 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

14 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

15 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

16 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

17 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

18 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

19 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

20 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

21 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

22 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

23 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

24 / 24Luksus odziany w konserwatywne szaty

Obraz
© WP.PL

Flagowy model niemieckiego producenta zadebiutował w 2010 w kilkunastu wersjach. Dla żądnych ochrony i najwyższego poczucia bezpieczeństwa, w katalogach widniała przedłużona i opancerzona odmiana z szeregiem mocnych jednostek napędowych. Zwolennicy jazdy bez szofera, wybiorą zapewne krótki, choć mierzący aż 514 centymetrów wariant. Dla tych głównie spędzających czas na kanapie lub niezależnych fotelach drugiego rzędu, przewidziano specyfikację Lang dłuższą o 14 cm.

Poszukując rozsądnego kompromisu między świetnymi osiągami a umiarkowanym apetytem na olej napędowy, warto przyjrzeć się bliżej ośmiocylindrowej jednostce 4,2 TDI. Diesel ustawiony w układzie V generuje w poliftingowej specyfikacji aż 385 koni mechanicznych i ponad 800 Nm momentu obrotowego. Takie parametry pozwoliły z powodzeniem napędzać kilkuosobowy samolot i sporych rozmiarów maszyny rolnicze. 527-centymetrowa limuzyna rozpędza się do 100 km/h w niewiele ponad 4,5 sekundy i zatrzymuje na elektronicznym ograniczniki wyrażonym przez wartość 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro