| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8423/a6l-audi-04_d.jpeg',550,413) ) |
| --- | W tym tygodniu, podczas wystawy motoryzacyjnej w Szanghaju Audi zaprezentuje limuzynę A6 w ekskluzywnej, przedłużonej wersji przeznaczonej wyłącznie na rynek chiński. Czy w fakcie, że Audi przygotowało przedłużoną wersję limuzyny na potrzeby kraju, którego mieszkańcy odznaczają się raczej niepokaźnym wzrostem nie tkwi pewien paradoks?
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8423/a6l-audi-02_d.jpeg',550,366) ) |
| --- | Sam prezes zarządu AUDI AG, prof. dr Martin Winterkorn zaprezentuje w Szanghaju wyjątkowa limuzynę A6L. Podkreśla to wyjątkowe znaczenie, jakie dla niemieckiego producenta samochodów luksusowych ma ten kraj, który próbuje dziś budować kapitalizm nie rezygnując z doktryn zawartych w „Kapitale” Karola Marksa.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8423/a6l-audi01d.jpeg',550,413) ) |
| --- | Marksistowscy kapitaliści o skośnych oczach będą mogli jeszcze bardziej komfortowo podróżować prawdziwą limuzyną, której rozstaw osi w porównaniu ze sprzedawaną wszędzie indziej na świecie wersją saloon wzrośnie o kilkanaście centymetrów. Ta różnica uczyni tylny rząd siedzeń prawdziwym przedziałem pasażerskim luksusowej limuzyny zaprojektowanej z myślą o komforcie krwiopijcy wożonego na tylnym siedzeniu. Dla jego to próżności, po raz pierwsze na chińskim rynku oferować będzie się A6 z adaptacyjnym zawieszeniem pneumatycznym i ośmiocylindrowym silnikiem ( 4,2 litra o mocy 335 KM).
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8423/a6l-audi-03_d.jpeg',550,413) ) |
| --- | Czym tłumaczyć, że model o większym rozstawie osi Audi A6 sprzedawany jest właśnie a Chinach, a nie np. w Europie, czy USA? Najprawdopodobniej faktem, że chińscy kapitaliści nie zdążyli się jeszcze wzbogacić tak bardzo, jak ich europejscy i amerykańscy koledzy, dla których Audi przedłuża wszak flagową limuzyną A8.
Co do rynkowego powodzenia Audi A6L, to doskonale zakorzeniony na chińskim rynku niemiecki producent jest dość spokojny. Jak powiedział prezes zarządu Audi AG, podczas ostatnich kilku lat w Chinach sprzedano około 200 tys budowanych tam egzemplarzy limuzyny A6. Czyni to z Chin największym rynkiem dla tego modelu na całym świecie.
Sprzedaż A6L rozpocznie się w połowie tego roku.