Audi A6 

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny - musi mieć klasę.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

/ 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

/ 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

/ 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

/ 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

/ 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

/ 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

/ 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

/ 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

10 / 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

11 / 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

12 / 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

13 / 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

14 / 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

15 / 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

16 / 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

17 / 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

18 / 18Prawdziwa klasa premium

Obraz
© Szymon Jasina

Wygląd Audi A6 jest stonowany, można nawet powiedzieć, że nieco nudny, ale tego wymaga się od limuzyny – musi mieć klasę. Fanom niemieckiej marki model ten się spodoba, a tych, którzy wolą bardziej rzucać się w oczy, nadal nie przekona. Pewne jest natomiast, że klasyczny kształt nadwozia na pewno trafia w potrzeby większości klientów tego segmentu. Samochód, mimo, że nie największy w rodzinie Audi, robi wrażenie swoimi rozmiarami. Mierząca niemal 5 metrów długości limuzyna ma aż 1924 mm szerokości. Oznacza to, że manewrowanie na parkingach może być utrudnione, ale z pomocą przychodzi zestaw 4 kamer tworzących pełen obraz dookoła auta.

Za napęd testowanego modelu odpowiadał 3-litrowy silnik TDI. Choć największe wrażenie w gamie jednostek napędowych zdecydowanie robi 560-konny motor wersji RS6, to właśnie sześciocylindrowy diesel jest tym, który najbardziej pasuje do limuzyny pokonującej co roku dziesiątki tysięcy kilometrów. W tym przypadku była to pośrednia, 272-konna wersja sprzężona z 7-biegowym automatem S-tronic. Jednostka ta oferowana jest w odmianach od 218 do 326 KM – zawsze z napędem na cztery koła (tradycyjnie już w Audi, brakuje tańszej odmiany z mocą przenoszoną na tylną oś) i automatyczną skrzynią biegów. Już najsłabsza z nich gwarantuje bardzo dobre osiągi, a 5,5 s do 100 km/h w modelu testowym zapewnia, że jazda będzie dynamiczna zawsze, gdy zajdzie na to potrzeba. Co prawda obiecywane przez Audi średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km można włożyć między bajki, to rzeczywiste 7,3 l/100 km też jest świetnym wynikiem w przypadku tak dużej i mocnej limuzyny. Jedyną bolączką może być fakt, że po mocniejszym wciśnięciu
pedału przyspieszenia i wkręceniu silnika na wyższe obroty, do uszu pasażerów dobiegnie mało rasowy i niezbyt przyjemny dźwięk jednostki wysokoprężnej.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka