Audi A5/S5 Coupe

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

/ 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

/ 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

/ 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

/ 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

/ 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

/ 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

/ 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

/ 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

10 / 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

11 / 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

12 / 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

13 / 13Ewolucja zamiast rewolucji

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne modelu A5/S5 Coupe nowej generacji. Model nie doczekał się rewolucyjnej zmiany stylistyki.

Nowe Audi charakteryzuje się trójwymiarową linią w formie fali. Biegnie ona nad wnękami wszystkich czterech kół, podkreślając w tych miejscach przetłoczenia błotników. Względem poprzednika wydłużyła się maska silnika i zwiększył rozstaw osi. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy jest teraz bardziej płaska i szersza, zaś z tyłu dominują diodowe światła tylne. Inżynierom Audi udało się "odchudzić" A5 o 60 kg oraz zwiększyć pojemność bagażnika do 465 litrów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka