Audi A4 B8 - sedan i Avant

None

Obraz

/ 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

/ 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

/ 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

/ 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

/ 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

/ 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

/ 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

/ 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

/ 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

10 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

11 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

12 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

13 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

14 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

15 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

16 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

17 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

18 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

19 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

20 / 20Poprawny

Obraz
© zdjęcie producenta

Podstawowym silnikiem benzynowym będzie znana juz jednostka 1,8 TFSI, która dysponować będzie mocą 170 KM oraz momentem obrotowym o wartości 320 Nm. Jak podaje Audi samochód wyposażony w ten silnik będzie zużywał średnio 5,6 l/100 km. Nie jest źle – to aż o 19 procent mniej niż w silniku, który odchodzi do lamusa.

W ofercie niemieckiego producenta nie może zabraknąć oczywiście silnika wysokoprężnego. Jak na razie znane są jedynie konfiguracje motory 2.0 TDI. Będzie on dostępny w trzech wariantach mocy – 136, 163 oraz 177 KM. Najsłabszy z całej rodziny, 136-konny motor będzie jednocześnie najbardziej oszczędny. Jak zapewnia Audi samochód z takim napędem będzie średnio zużywał 4,2 l oleju napędowego na każde 100 km. Nie zabraknie również 3-litrowej jednostki TDI, która będzie mieć moc 245 KM.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro