Audi A3 Cabriolet

Audi zaprezentowało oficjalne zdjęcia nowego modelu A3 Cabriolet, który zadebiutuje na zbliżającym się Salonie Samochodowym we Frankfurcie

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Frankfurcki debiutant bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza brakiem twardego dachu samochód niewiele różni się od "konwencjonalnego" A3. Zdecydowano się na delikatną zmianę zderaka oraz zastosowanie charakterystycznego dla marki przedniego pasa. W porównaniu z poprzednią wersją pojazd niewiele "urósł" do 4 420 mm (długość), 1 790 mm (szerokość) i 2 600 mm (rozstaw osi). Wysokość zmniejszono o 1 410 mm zaś masa spadła o 50 kg.

Proces otwierania oraz zamykania materiałowego dachu trwa 18 s i można go przeprowadzić do prędkości 50 km/h. Początkowo w ofercie będą dwa silniki benzynowe TFSI (1,4/140 KM i 1,8/180 KM) i jeden wysokoprężny TDI (2,0/150 KM).

Poznaliśmy już cenę Audi A3 Cabriolet. Chętni na jego zakup będą musieli wyłożyć kwotę rozpoczynającą się od 31 700 euro.

ll/moto.wp.pl

/ 7Frankfurcki debiutant bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza brakiem twardego dachu samochód niewiele różni się od "konwencjonalnego" A3. Zdecydowano się na delikatną zmianę zderaka oraz zastosowanie charakterystycznego dla marki przedniego pasa. W porównaniu z poprzednią wersją pojazd niewiele "urósł" do 4 420 mm (długość), 1 790 mm (szerokość) i 2 600 mm (rozstaw osi). Wysokość zmniejszono o 1 410 mm zaś masa spadła o 50 kg.

Proces otwierania oraz zamykania materiałowego dachu trwa 18 s i można go przeprowadzić do prędkości 50 km/h. Początkowo w ofercie będą dwa silniki benzynowe TFSI (1,4/140 KM i 1,8/180 KM) i jeden wysokoprężny TDI (2,0/150 KM).

Poznaliśmy już cenę Audi A3 Cabriolet. Chętni na jego zakup będą musieli wyłożyć kwotę rozpoczynającą się od 31 700 euro.

ll/moto.wp.pl

/ 7Frankfurcki debiutant bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza brakiem twardego dachu samochód niewiele różni się od "konwencjonalnego" A3. Zdecydowano się na delikatną zmianę zderaka oraz zastosowanie charakterystycznego dla marki przedniego pasa. W porównaniu z poprzednią wersją pojazd niewiele "urósł" do 4 420 mm (długość), 1 790 mm (szerokość) i 2 600 mm (rozstaw osi). Wysokość zmniejszono o 1 410 mm zaś masa spadła o 50 kg.

Proces otwierania oraz zamykania materiałowego dachu trwa 18 s i można go przeprowadzić do prędkości 50 km/h. Początkowo w ofercie będą dwa silniki benzynowe TFSI (1,4/140 KM i 1,8/180 KM) i jeden wysokoprężny TDI (2,0/150 KM).

Poznaliśmy już cenę Audi A3 Cabriolet. Chętni na jego zakup będą musieli wyłożyć kwotę rozpoczynającą się od 31 700 euro.

ll/moto.wp.pl

/ 7Frankfurcki debiutant bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza brakiem twardego dachu samochód niewiele różni się od "konwencjonalnego" A3. Zdecydowano się na delikatną zmianę zderaka oraz zastosowanie charakterystycznego dla marki przedniego pasa. W porównaniu z poprzednią wersją pojazd niewiele "urósł" do 4 420 mm (długość), 1 790 mm (szerokość) i 2 600 mm (rozstaw osi). Wysokość zmniejszono o 1 410 mm zaś masa spadła o 50 kg.

Proces otwierania oraz zamykania materiałowego dachu trwa 18 s i można go przeprowadzić do prędkości 50 km/h. Początkowo w ofercie będą dwa silniki benzynowe TFSI (1,4/140 KM i 1,8/180 KM) i jeden wysokoprężny TDI (2,0/150 KM).

Poznaliśmy już cenę Audi A3 Cabriolet. Chętni na jego zakup będą musieli wyłożyć kwotę rozpoczynającą się od 31 700 euro.

ll/moto.wp.pl

/ 7Frankfurcki debiutant bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza brakiem twardego dachu samochód niewiele różni się od "konwencjonalnego" A3. Zdecydowano się na delikatną zmianę zderaka oraz zastosowanie charakterystycznego dla marki przedniego pasa. W porównaniu z poprzednią wersją pojazd niewiele "urósł" do 4 420 mm (długość), 1 790 mm (szerokość) i 2 600 mm (rozstaw osi). Wysokość zmniejszono o 1 410 mm zaś masa spadła o 50 kg.

Proces otwierania oraz zamykania materiałowego dachu trwa 18 s i można go przeprowadzić do prędkości 50 km/h. Początkowo w ofercie będą dwa silniki benzynowe TFSI (1,4/140 KM i 1,8/180 KM) i jeden wysokoprężny TDI (2,0/150 KM).

Poznaliśmy już cenę Audi A3 Cabriolet. Chętni na jego zakup będą musieli wyłożyć kwotę rozpoczynającą się od 31 700 euro.

ll/moto.wp.pl

/ 7Frankfurcki debiutant bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza brakiem twardego dachu samochód niewiele różni się od "konwencjonalnego" A3. Zdecydowano się na delikatną zmianę zderaka oraz zastosowanie charakterystycznego dla marki przedniego pasa. W porównaniu z poprzednią wersją pojazd niewiele "urósł" do 4 420 mm (długość), 1 790 mm (szerokość) i 2 600 mm (rozstaw osi). Wysokość zmniejszono o 1 410 mm zaś masa spadła o 50 kg.

Proces otwierania oraz zamykania materiałowego dachu trwa 18 s i można go przeprowadzić do prędkości 50 km/h. Początkowo w ofercie będą dwa silniki benzynowe TFSI (1,4/140 KM i 1,8/180 KM) i jeden wysokoprężny TDI (2,0/150 KM).

Poznaliśmy już cenę Audi A3 Cabriolet. Chętni na jego zakup będą musieli wyłożyć kwotę rozpoczynającą się od 31 700 euro.

ll/moto.wp.pl

/ 7Frankfurcki debiutant bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza brakiem twardego dachu samochód niewiele różni się od "konwencjonalnego" A3. Zdecydowano się na delikatną zmianę zderaka oraz zastosowanie charakterystycznego dla marki przedniego pasa. W porównaniu z poprzednią wersją pojazd niewiele "urósł" do 4 420 mm (długość), 1 790 mm (szerokość) i 2 600 mm (rozstaw osi). Wysokość zmniejszono o 1 410 mm zaś masa spadła o 50 kg.

Proces otwierania oraz zamykania materiałowego dachu trwa 18 s i można go przeprowadzić do prędkości 50 km/h. Początkowo w ofercie będą dwa silniki benzynowe TFSI (1,4/140 KM i 1,8/180 KM) i jeden wysokoprężny TDI (2,0/150 KM).

Poznaliśmy już cenę Audi A3 Cabriolet. Chętni na jego zakup będą musieli wyłożyć kwotę rozpoczynającą się od 31 700 euro.

ll/moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025