Audi A3 2,0 TDI Limousine

Ostatnie lata są dla Audi okresem prosperity, więc nie dziwi projektowanie na fali kolejnych modeli, wypełniających luki lub tworzących niszowe segmenty. A3 w wersji czterodrzwiowej uzupełniła gamę trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

/ 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

10 / 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

11 / 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

12 / 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

13 / 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

14 / 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

15 / 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

16 / 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

17 / 17Kompaktowy rozmiar limuzyny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Model A3 nigdy w historii nie miał tak szerokiej palety rozmaitych karoserii. Pierwsza generacja występowała jako hatchback, a do drugiej odmiany dołączył jeszcze kabriolet. W Europie Zachodniej kompaktowe sedany nie należą do popularnych modeli, ale Audi i tak postanowiło wypełnić tę niszę, w której nigdy nie pojawił się przedstawiciel z metką premium. Najnowsza Klasa A ma swoją czterodrzwiową wersję z oznaczeniem CLA, jednak to auto dla innej grupy docelowej. Wobec zaistniałej sytuacji, zgrabny sedan nie ma konkurencji. Blisko 4,5-metrowe nadwozie należy do wyjątkowo eleganckich przedstawicieli gatunku.

Z przodu wyróżniają go LED-owe światła do jazdy dziennej i masywny grill uchodzący za znak rozpoznawczy koncernu. Wydatne przetłoczenie pod linią okien wespół z atrakcyjnym wzorem 18-calowych obręczy, dodają sylwetce powabu. Największą trudność podczas projektowania trójbryłowej karoserii stanowi tył. Na rynku wiele mamy na to dowodów, niemniej w tym przypadku, stylistom poszło całkiem nieźle. Łagodnie opadająca linia dachu z niewielkich rozmiarów szybą, udanie wieńczą całość. Podwójna końcówka układu wydechowego wraz z symbolem TDI oznacza, że mamy do czynienia ze 150-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro