Aston Martin CC100

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

/ 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

/ 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

/ 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

/ 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

/ 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

/ 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

/ 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

/ 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

10 / 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

11 / 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

12 / 12Wyjątkowy pojazd na wyjątkową okazję

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin CC100 to pojazd stworzony z okazji stulecia istnienia brytyjskiej firmy. Klasyczne dwumiejscowe nadwozie typu speedster stanowi również bezpośrednie nawiązanie do wyścigowego modelu DBR1 z 1959 roku, który wygrał wyścig w Le Mans.

Koncept powstał w zaledwie sześć miesięcy, mierzy blisko 4 metry długości i ponad 2 metry szerokości. Nadwozie i wnętrze zostały wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu CC100 jest o około 400 kilogramów lżejszy od modelu V12 Vantage. Całość nawiązuje do wspomnianego DBR1, przy czym w oczy rzucają się najnowsze kody stylizacyjne Astona Martina, jak duża osłona chłodnicy boczne wloty powietrza czy charakterystyczne reflektory.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka