Arrinera Hussarya

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów.

Obraz
Źródło zdjęć: © PAP/Wojciech Pacewicz

/ 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

/ 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

/ 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

/ 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

/ 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

/ 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

/ 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

/ 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

/ 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

10 / 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

11 / 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

12 / 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

13 / 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

14 / 14Testy układu jezdnego i aerodynamiki

Obraz
© PAP/Wojciech Pacewicz

Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.

Samochód Arrinera Hussarya został w całości zaprojektowany w Polsce przez grupę polskich inżynierów, konstruktorów i stylistów. Rozpoczęły się również prace nad wnętrzem pojazdu, za co odpowiadają polscy projektanci o międzynarodowej sławie: Luc&Andre. Produkcja pierwszej, liczącej 33 sztuki, serii jest planowana w SILS Centre Gliwice. Do tej pory złożono kilkaset zapytań o możliwość zakupu tego auta. Rozpoczęcie sprzedaży jest planowane na 2015 r.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła