Aprilia Tuono V4 1100 RR – cena, informacje, dane techniczne

Aprilia Tuono V4 1100 RR to najmocniejszy naked włoskiej marki. Motocykl ten prezentuje się agresywnie, oferuje dużą moc, a jego sportowe korzenie widać nawet w pakiecie aerodynamicznym.

Aprilia Tuono V4 1100 RRAprilia Tuono V4 1100 RR
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Aprilia
Szymon Jasina
oprac.  Szymon Jasina

Tuono to nazwa, która pojawia się na wersjach naked motocykli Aprilii. Tuono V4 1100 RR to "goła" wersja sportowego modelu Aprilia RSV4 1100. Jest to ta sama konstrukcja, z tą różnicą, że silnik generuje niższą moc i ma inną charakterystykę.

O sportowych korzeniach nakeda świadczy to, że choć nie jest tak mocno zabudowany owiewkami, to jednak nie rezygnuje z nich całkowicie. Przód motocykla jest nieco mniej aerodynamiczny, ale trudno byłoby powiedzieć, że nie ma tam owiewek. Do tego Aprilia Tuono V4 1100 RR może pochwalić się elementami aerodynamicznymi poprawiającymi docisk.

Za napęd Aprilii Tuono V4 1100 RR odpowiada czterocylindrowy widlasty silnik o pojemności 1077 cm3. Generuje on maksymalną moc 175 KM przy 11 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 121 Nm przy 9000 obr./min. Napęd jest przenoszony za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni z quickshifterem. Zbiornik paliwa mieści 18,5 l.

Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Aprilia Tuono V4 1100 Factory © Materiały prasowe | Aprilia

Włoski naked mierzy 2070 mm długości i 810 mm szerokości. Siedzisko znajduje się na wysokości 825 mm. Aprilia Tuono V4 1100 RR waży na sucho 185 kg, a z płynami 209 kg. Motocykl wyposażony jest w cały zestaw systemów elektronicznych wspomagających kierowcę – cornering ABS, kontrolę trakcji, system przeciwdziałający unoszeniu przedniego koła, launch control, tempomat i ogranicznik prędkości.

Aprilia Tuono V4 1100 RR kosztuje 67 900 zł. W ofercie znajduje się też lepiej wyposażona odmiana Tuono V4 1100 Factory, którą wyceniono na 76 900 zł.

Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Aprilia Tuono V4 1100 Factory © Materiały prasowe | Aprilia
Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne