Mitsubishi Lancer
Maniacy rajdowych zmagań spod znaku trzech diamentów, także mogą zaopatrzyć się w cywilny wariant ulubionej rajdówki. Wspomniana suma w zupełności wystarczy na zakup Mitsubishi Lancera obecnej generacji.
Biorąc pod swe skrzydła kompaktowego Japończyka, pamiętać musimy o twardym i mało przyjemnym wykończeniu wnętrza. Koszty codziennej eksploatacji nie będą wygórowane ze względu na jego prostą budowę. Wśród cywilnych odmian najgorszym wyborem okazuje się wersja z dieslem autorstwa Volkswagena. Zamiast borykać się z licznymi awariami, lepiej postawić na nieskomplikowane silniki benzynowe o grawitacyjnym zasilaniu.
Sporadycznie spotykany 1,5 o mocy 109 KM oraz nieco większy 1,6 generujący 117 KM z powodzeniem wprawiają w ruch kompakt Mitsubishi nawet z kompletem pasażerów na pokładzie. Najmocniejszą jednostką wolnossącą jest dwulitrowy 152-konny czterocylindrowiec.