Alfa Romeo Giulietta

None

Obraz

/ 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

/ 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

/ 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

/ 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

/ 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

/ 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

/ 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

/ 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

/ 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

10 / 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

11 / 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

12 / 12Włoski magnes

Obraz
© Piotr Mokwiński

Europejczycy z południa przyzwyczaili nas do wyjątkowo gorących projektów stylistycznych. Takie nazwiska jak Scaglietti, czy Giugiaro, od dawna elektryzują wszystkich miłośników motoryzacji. Studia designerskie pokroju Pininfariny lub Bertone, stworzyły mnóstwo doskonałych pod kątem stylistycznym perełek, które dla wielu wciąż uchodzą za kanon piękna. Nie inaczej jest z najnowszymi konstrukcjami wzbudzającymi równie duże uznanie.

Jednym z takich samochodów jest Giulietta. Jej misja nie należy do najprostszych. Włodarze włoskiej marki chcieliby, aby ten model nawiązał równą walkę nie tylko z Golfem, ale i z groźnymi zawodnikami z segmentu premium. Poza tym jej celem jest znaczna pomoc w przywróceniu marce dawnego blasku i powrót na szczyty rankingów sprzedaży.

Bogata specyfikacja z najmocniejszym dostępnym Dieslem, obejmuje wiele udogodnień, których próżno szukać w standardzie u konkurencji. Na pokładzie odnajdziemy dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, system Start&Stop, czy chociażby wspomniane wcześniej DNA. Ta dopracowana Alfa, może mocno namieszać w bardzo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy