Akrapovič przygotował dwa układy wydechowe dla Aprilli RS 660
Aprilia RS 660 to motocykl, na który czekało wiele osób. Sportowiec średniej klasy ma szansę namieszać na rynku i już powstają dodatki, które poprawią jego osiągi. Akrapovič przygotował od razu dwa układy wydechowe – drogowy i przeznaczony na tor.
Aprilia RS 660 napędzana jest dwucylindrowym silnikiem o pojemności 660 cm3, którego maksymalna moc to 100 KM, a maksymalny moment obrotowy równy jest 67 Nm. Włoski motocykl z płynami waży 186 kg. Jego osiągi można będzie poprawić dzięki wydechom Akrapoviča wykonanym z tytanu, nierdzewnej stali i włókna węglowego.
Pierwszą z opcji jest układ z homologacją drogową. Podnosi on maksymalną moc o 2,4 KM i maksymalny moment obrotowy o 3,6 Nm. Waży on też o 0,4 kg mniej od standardowego wydechu. Jest to opcja typu plug-and-play, czyli wystarczy go zamontować i nie wymaga to modyfikacji oprogramowania sterującego silnikiem.
Drugi układ wydechowy to już rozwiązanie na tor. W jego przypadku maksymalna moc wzrasta o 4,1 KM, a maksymalny moment obrotowy o 4,9 Nm. Spory jest też spadek masy, gdyż torowy wydech waży o 2,4 kg mniej (co stanowi ponad jedną trzecią ciężaru seryjnego wydechu).