Trwa ładowanie...

Akcja serwisowa Mitsubishi

Akcja serwisowa MitsubishiŹródło: zdjęcie producenta
d2orx5i
d2orx5i

Mitsubishi powiadomiło Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody Lancer Sedan i Lancer Sportback (CY9 / CX9), z roku modelowego 2011, wyprodukowane na rynek europejski, mogą posiadać usterkę.

Przedsiębiorca poinformował, że w ww. samochodach Mitsubishi na skutek nieprawidłowego dokręcenia i nieodpowiedniego dopasowania powierzchni kołnierza koła pasowego alternatora, powierzchnia styku koła pasowego może się odkształcić poprzez napięcie pasa napędowego alternatora. Może spowodować to poluzowanie koła pasowego alternatora, a w najgorszym przypadku skutkować jego zsunięciem się z alternatora i utratą ładowania w pojeździe. W przypadku wystąpienia ww. usterki, użytkownik usłyszy niestandardowe dźwięki z komory silnikowej a na zestawie wskaźników zaświeci się kontrolka ładowania akumulatora.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są 93 samochody marki Mitsubishi Lancer Sedan i Lancer Sportback (CY9 / CX9).

Przedsiębiorca poinformuje pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu usunięcia ewentualnej usterki (wymiana wadliwego alternatora na nowy zmodyfikowany alternator). Pozostali właściciele Lancerów, objętych przedmiotową kampanią, powinni zgłosić się do autoryzowanego punktu serwisowego Mitsubishi.

d2orx5i
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2orx5i
Więcej tematów