AC 378 GT Zagato

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Włoski styl i brytyjska legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato, czego efektem ma być limitowana seria sportowego modelu 378 GT Zagato.

Logo AC dzisiaj kojarzy się głównie ze starymi samochodami z lat 50. i 60., ale ten nowoczesny projekt może to zmienić. Gdy mamy do czynienia z Zagato to możemy być pewni, że stylistyka będzie najwyższej klasy, a zaprojektowany przez Włochów pojazd będzie zwracał na siebie uwagę przechodniów i innych kierowców. Charakterystyczne wypukłości na dachu i sportowe proporcje czynią z 378 GT piękny samochód.

Pod maską produkowanego w RPA auta znajduje silnik V8 o pojemności 6,2 l i mocy 434 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 583 Nm. Producent zapewnia też, że samochód przeszedł długie testy na torach wyścigowych, co zapewni dobre właściwości jezdne.

Jest jeszcze jedna dobra wiadomość - AC i Zagato już pracują nad wersją bez dachu, która ma mieć charakter zdecydowanie bliższy legendarnej Cobrze.

/ 9Włoski styl i brytyjska legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato, czego efektem ma być limitowana seria sportowego modelu 378 GT Zagato.

Logo AC dzisiaj kojarzy się głównie ze starymi samochodami z lat 50. i 60., ale ten nowoczesny projekt może to zmienić. Gdy mamy do czynienia z Zagato to możemy być pewni, że stylistyka będzie najwyższej klasy, a zaprojektowany przez Włochów pojazd będzie zwracał na siebie uwagę przechodniów i innych kierowców. Charakterystyczne wypukłości na dachu i sportowe proporcje czynią z 378 GT piękny samochód.

Pod maską produkowanego w RPA auta znajduje silnik V8 o pojemności 6,2 l i mocy 434 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 583 Nm. Producent zapewnia też, że samochód przeszedł długie testy na torach wyścigowych, co zapewni dobre właściwości jezdne.

Jest jeszcze jedna dobra wiadomość - AC i Zagato już pracują nad wersją bez dachu, która ma mieć charakter zdecydowanie bliższy legendarnej Cobrze.

/ 9Włoski styl i brytyjska legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato, czego efektem ma być limitowana seria sportowego modelu 378 GT Zagato.

Logo AC dzisiaj kojarzy się głównie ze starymi samochodami z lat 50. i 60., ale ten nowoczesny projekt może to zmienić. Gdy mamy do czynienia z Zagato to możemy być pewni, że stylistyka będzie najwyższej klasy, a zaprojektowany przez Włochów pojazd będzie zwracał na siebie uwagę przechodniów i innych kierowców. Charakterystyczne wypukłości na dachu i sportowe proporcje czynią z 378 GT piękny samochód.

Pod maską produkowanego w RPA auta znajduje silnik V8 o pojemności 6,2 l i mocy 434 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 583 Nm. Producent zapewnia też, że samochód przeszedł długie testy na torach wyścigowych, co zapewni dobre właściwości jezdne.

Jest jeszcze jedna dobra wiadomość - AC i Zagato już pracują nad wersją bez dachu, która ma mieć charakter zdecydowanie bliższy legendarnej Cobrze.

/ 9Włoski styl i brytyjska legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato, czego efektem ma być limitowana seria sportowego modelu 378 GT Zagato.

Logo AC dzisiaj kojarzy się głównie ze starymi samochodami z lat 50. i 60., ale ten nowoczesny projekt może to zmienić. Gdy mamy do czynienia z Zagato to możemy być pewni, że stylistyka będzie najwyższej klasy, a zaprojektowany przez Włochów pojazd będzie zwracał na siebie uwagę przechodniów i innych kierowców. Charakterystyczne wypukłości na dachu i sportowe proporcje czynią z 378 GT piękny samochód.

Pod maską produkowanego w RPA auta znajduje silnik V8 o pojemności 6,2 l i mocy 434 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 583 Nm. Producent zapewnia też, że samochód przeszedł długie testy na torach wyścigowych, co zapewni dobre właściwości jezdne.

Jest jeszcze jedna dobra wiadomość - AC i Zagato już pracują nad wersją bez dachu, która ma mieć charakter zdecydowanie bliższy legendarnej Cobrze.

/ 9Włoski styl i brytyjska legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato, czego efektem ma być limitowana seria sportowego modelu 378 GT Zagato.

Logo AC dzisiaj kojarzy się głównie ze starymi samochodami z lat 50. i 60., ale ten nowoczesny projekt może to zmienić. Gdy mamy do czynienia z Zagato to możemy być pewni, że stylistyka będzie najwyższej klasy, a zaprojektowany przez Włochów pojazd będzie zwracał na siebie uwagę przechodniów i innych kierowców. Charakterystyczne wypukłości na dachu i sportowe proporcje czynią z 378 GT piękny samochód.

Pod maską produkowanego w RPA auta znajduje silnik V8 o pojemności 6,2 l i mocy 434 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 583 Nm. Producent zapewnia też, że samochód przeszedł długie testy na torach wyścigowych, co zapewni dobre właściwości jezdne.

Jest jeszcze jedna dobra wiadomość - AC i Zagato już pracują nad wersją bez dachu, która ma mieć charakter zdecydowanie bliższy legendarnej Cobrze.

/ 9Włoski styl i brytyjska legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato, czego efektem ma być limitowana seria sportowego modelu 378 GT Zagato.

Logo AC dzisiaj kojarzy się głównie ze starymi samochodami z lat 50. i 60., ale ten nowoczesny projekt może to zmienić. Gdy mamy do czynienia z Zagato to możemy być pewni, że stylistyka będzie najwyższej klasy, a zaprojektowany przez Włochów pojazd będzie zwracał na siebie uwagę przechodniów i innych kierowców. Charakterystyczne wypukłości na dachu i sportowe proporcje czynią z 378 GT piękny samochód.

Pod maską produkowanego w RPA auta znajduje silnik V8 o pojemności 6,2 l i mocy 434 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 583 Nm. Producent zapewnia też, że samochód przeszedł długie testy na torach wyścigowych, co zapewni dobre właściwości jezdne.

Jest jeszcze jedna dobra wiadomość - AC i Zagato już pracują nad wersją bez dachu, która ma mieć charakter zdecydowanie bliższy legendarnej Cobrze.

/ 9Włoski styl i brytyjska legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato, czego efektem ma być limitowana seria sportowego modelu 378 GT Zagato.

Logo AC dzisiaj kojarzy się głównie ze starymi samochodami z lat 50. i 60., ale ten nowoczesny projekt może to zmienić. Gdy mamy do czynienia z Zagato to możemy być pewni, że stylistyka będzie najwyższej klasy, a zaprojektowany przez Włochów pojazd będzie zwracał na siebie uwagę przechodniów i innych kierowców. Charakterystyczne wypukłości na dachu i sportowe proporcje czynią z 378 GT piękny samochód.

Pod maską produkowanego w RPA auta znajduje silnik V8 o pojemności 6,2 l i mocy 434 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 583 Nm. Producent zapewnia też, że samochód przeszedł długie testy na torach wyścigowych, co zapewni dobre właściwości jezdne.

Jest jeszcze jedna dobra wiadomość - AC i Zagato już pracują nad wersją bez dachu, która ma mieć charakter zdecydowanie bliższy legendarnej Cobrze.

/ 9Włoski styl i brytyjska legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato, czego efektem ma być limitowana seria sportowego modelu 378 GT Zagato.

Logo AC dzisiaj kojarzy się głównie ze starymi samochodami z lat 50. i 60., ale ten nowoczesny projekt może to zmienić. Gdy mamy do czynienia z Zagato to możemy być pewni, że stylistyka będzie najwyższej klasy, a zaprojektowany przez Włochów pojazd będzie zwracał na siebie uwagę przechodniów i innych kierowców. Charakterystyczne wypukłości na dachu i sportowe proporcje czynią z 378 GT piękny samochód.

Pod maską produkowanego w RPA auta znajduje silnik V8 o pojemności 6,2 l i mocy 434 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 583 Nm. Producent zapewnia też, że samochód przeszedł długie testy na torach wyścigowych, co zapewni dobre właściwości jezdne.

Jest jeszcze jedna dobra wiadomość - AC i Zagato już pracują nad wersją bez dachu, która ma mieć charakter zdecydowanie bliższy legendarnej Cobrze.

/ 9Włoski styl i brytyjska legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Brytyjska marka AC powstała 111 lat temu i zasłynęła z produkcji samochodów sportowych - w tym słynnej Cobry. Teraz firma powraca do współpracy z włoskim studiem projektowym Zagato, czego efektem ma być limitowana seria sportowego modelu 378 GT Zagato.

Logo AC dzisiaj kojarzy się głównie ze starymi samochodami z lat 50. i 60., ale ten nowoczesny projekt może to zmienić. Gdy mamy do czynienia z Zagato to możemy być pewni, że stylistyka będzie najwyższej klasy, a zaprojektowany przez Włochów pojazd będzie zwracał na siebie uwagę przechodniów i innych kierowców. Charakterystyczne wypukłości na dachu i sportowe proporcje czynią z 378 GT piękny samochód.

Pod maską produkowanego w RPA auta znajduje silnik V8 o pojemności 6,2 l i mocy 434 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 583 Nm. Producent zapewnia też, że samochód przeszedł długie testy na torach wyścigowych, co zapewni dobre właściwości jezdne.

Jest jeszcze jedna dobra wiadomość - AC i Zagato już pracują nad wersją bez dachu, która ma mieć charakter zdecydowanie bliższy legendarnej Cobrze.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie