Subaru Legacy
Wybierając się na poszukiwania reprezentanta średniej klasy wyposażonego obowiązkowo w napęd na cztery koła, w pierwszej kolejności powinniśmy przyjrzeć się Subaru Legacy. 10 tysięcy złotych wystarczy na zakup trzeciej generacji japońskiego bestselleru. Od lat znakiem rozpoznawczym plejad był stały napęd czterech kół i kultowe drzwi pozbawione ramek. Co prawda, owa bezramkowa konstrukcja nie zapewniała należytego komfortu akustycznego, jednak dzięki niej kierowca może wsłuchiwać się w rasowy gang benzynowego boksera.
Najsłabszym źródłem mocy Legacy był dwulitrowy agregat dysponujący mocą 125 KM i 184 Nm. Dużo lepsze osiągi przy rozsądnym, jak na Subaru zużyciu paliwa oferuje 2.5 l 153 KM. Prawdziwą perełkę na rynku wtórnym stanowi sześciocylindrowy bokser 3.0 l. 220 KM i 289 Nm pozwalają na wiele.