Zmienny styl Toyoty Aygo
Toyota przy kolejnej odsłonie Aygo postanowiła zaszaleć i postawiła na stylistykę, zaczerpniętą z japońskiej kultury młodzieżowej. Największą atrakcją dla użytkowników ma być możliwość personalizacji nadwozia i wnętrza za pomocą ponad 20 wymiennych elementów. Zadbano przy tym, aby wybór dodatków był przejrzysty i łatwy.
W przypadku nowej Toyoty do wyboru będziemy mieć dwie wersje nadwozia: 3- i 5-drzwiową. Ta ostatnia z całą pewnością będzie sprzedawać się lepiej, ze względu na dobry dostęp do tylnej kanapy. Nowe Aygo to najkrótsze i najniższe auto w tym segmencie. Wszędzie się zmieści i łatwo nim manewrować. Promień zawracania to 4,8 m.
Karoserię i wnętrze Toyoty Aygo zaprojektowano od nowa, eliminując przy okazji to, na co narzekali kierowcy w poprzedniej generacji. Dobrym przykładem jest panel sterowania klimatyzacją, który w poprzednim modelu był może oryginalny, ale mało praktyczny. Temperaturę można było niechcący przestawić kolanem, a wystające elementy z twardego plastiku sprawiały, że - przy okazji - można się było nieźle uderzyć. Z tym już koniec.
Pod maską Toyota zamontowała sprawdzony silnik z Polski – produkowaną w Wałbrzychu, zmodernizowaną, benzynową jednostkę o pojemności 1 litra.