Trwa ładowanie...
marka
24-03-2009 11:43

Złoty medal za wizerunek marki

Złoty medal za wizerunek marki
d40afpy
d40afpy

Porsche ma najlepszy wizerunek ze wszystkich niemieckich przedsiębiorstw. Taki werdykt wydało jury składające się z 2.500 przedstawicieli zarządów firm, dyrektorów i innych członków kadr kierowniczych. Po raz piąty z kolei przyznali oni koncernowi Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart pierwsze miejsce wśród firm ze wszystkich branż.

W ten sposób Porsche już od ośmiu lat bezsprzecznie plasuje się w czołówce firm biorących udział w renomowanym plebiscycie organizowanym co dwa lata przez „Manager-Magazin”. Po raz pierwszy badanie to, którego przeprowadzenie zostało zlecone instytutom TNS Infratest i BIK Marplan Intermedia, oprócz ogólnego wrażenia uwzględniało także pięć czynników wpływających na wizerunek: zachowanie etyczne, innowacyjność, ukierunkowanie na klienta, jakość zarządzania oraz jakość produktu i serwisu.

Również teraz, przy 15-tej edycji oceny wizerunku przeprowadzonej przez „Manager-Magazin”, niemiecki przemysł motoryzacyjny po raz kolejny obronił swoje miejsca na podium. W porównaniu z ostatnim plebiscytem Porsche AG jeszcze bardziej zwiększyło swoją przewagę: w rankingu ogólnym (152 przedsiębiorstwa z dziesięciu branż) producent samochodów sportowych ze Stuttgartu zdobył 893 punkty i znalazł się przed BMW (853 punkty) i Audi (850 punktów). Na miejscach od czwartego do dziesiątego uplasowały się takie firmy jak Adidas, Google, Miele, Coca-Cola, Lufthansa, Hugo Boss i Nokia.

Koncern Volkswagen, w którym Porsche ma prawie 31 procent udziałów, poprawił swoją pozycję przeskakując z 76. miejsca na miejsce 26. i tym samym zalicza się do przedsiębiorstw, których wizerunek w ciągu ostatnich dwóch lat uległ największej poprawie.

d40afpy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40afpy
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj