Skoda Auto Polska S.A. rozpoczęła kampanię wprowadzającą pierwszego SUV-a marki w nietypowy sposób. Wszystko zaczęło się od Internetu.
Dwa filmy: (Yeti w Tatrach oraz Yeti nad strumieniem), które szybko zyskały popularność internautów, informowały o tajemniczym, legendarnym Yeti, grasującym w Tatrach. Informacja ta pojawiała się również w serwisach telewizyjnych i radiowych, a następnie została podchwycona przez media zagraniczne, m.in. niemieckie, brytyjskie, amerykańskie, austriackie i indyjskie.
Dzięki pojawieniu się w Tatrach tajemniczego stwora, nazwa Yeti znalazła się na ustach mediów oraz internautów z całego świata. Filmy zamieszczone na internetowych serwisach obejrzało ponad półtora miliona osób.
Kolejnym punktem kampanii był komunikat, który ukazał się w prasie i w Internecie, informujący o schwytaniu Yeti i umieszczeniu go w ZOO. Od 11 września, przez cały miesiąc, siedem polskich miast: Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Łódź, Opole i Chorzów prezentują w swoich ogrodach zoologicznych Yeti.
Tak naprawdę, to oczywiście najnowszy model Skody. Ci wszyscy, którzy nie zdążą obejrzeć go w ZOO oraz ci, którzy są zainteresowani jego kupnem, już wkrótce będą mogli zobaczyć model w salonach Škody w całej Polsce.