Trwa ładowanie...
d2xqs7l
d2xqs7l

Skoda Auto Polska S.A. rozpoczęła kampanię wprowadzającą pierwszego SUV-a marki w nietypowy sposób. Wszystko zaczęło się od Internetu.

Dwa filmy: (Yeti w Tatrach oraz Yeti nad strumieniem), które szybko zyskały popularność internautów, informowały o tajemniczym, legendarnym Yeti, grasującym w Tatrach. Informacja ta pojawiała się również w serwisach telewizyjnych i radiowych, a następnie została podchwycona przez media zagraniczne, m.in. niemieckie, brytyjskie, amerykańskie, austriackie i indyjskie.

Dzięki pojawieniu się w Tatrach tajemniczego stwora, nazwa Yeti znalazła się na ustach mediów oraz internautów z całego świata. Filmy zamieszczone na internetowych serwisach obejrzało ponad półtora miliona osób.

d2xqs7l

Kolejnym punktem kampanii był komunikat, który ukazał się w prasie i w Internecie, informujący o schwytaniu Yeti i umieszczeniu go w ZOO. Od 11 września, przez cały miesiąc, siedem polskich miast: Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Łódź, Opole i Chorzów prezentują w swoich ogrodach zoologicznych Yeti.

Tak naprawdę, to oczywiście najnowszy model Skody. Ci wszyscy, którzy nie zdążą obejrzeć go w ZOO oraz ci, którzy są zainteresowani jego kupnem, już wkrótce będą mogli zobaczyć model w salonach Škody w całej Polsce.

d2xqs7l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xqs7l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj