12 października Chevrolet rozpoczął największą w historii, ogólnoeuropejską kampanię promocyjną marki. Zwycięzcom w 11 europejskich krajach rozdanych zostanie ponad 50 samochodów Chevrolet i 170 000 upominków. Krajowe losowania odbędą się tuż przed świętami Bożego Narodzenia.
Wayne Brannon, Dyrektor Generalny Chevrolet Europe, mówi: _ „Chevrolet to wciąż młoda marka w Europie. Nową gamę modeli Chevrolet przeznaczoną wyłącznie dla Europy wprowadziliśmy dwa lata temu. Choć co roku zwiększamy sprzedaż, świadomość europejskich produktów jest stosunkowo niska. Jesteśmy przekonani, że kiedy klienci dowiedzą się o naszych produktach oraz oferowanym przez nas doskonałym stosunku jakości do ceny, nasz rynkowy sukces będzie jeszcze większy. W ubiegłym roku sprzedaliśmy w Europie ponad 340 000 Chevroletów, a w tym roku z pewnością zwiększymy tę liczbę” _.
Działania koncentrują się na grze, w którą można grać w internecie lub poza nim. Zawodnicy wybierają trzy ulubione modele Chevroleta i parkują je w Garażu Marzeń Chevroleta. Zwycięzca głównej nagrody wygra wszystkie trzy Chevrolety do swojego Garażu Marzeń. Dwoje pozostałych zwycięzców wygra po jednym nowym Chevrolecie. Pierwszych 15 000 uczestników konkursu, którzy nadeślą zgłoszenia w danym kraju, otrzyma atrakcyjny upominek.
Karty do gry będą rozprowadzane w najważniejszych czasopismach: programach TV i prasie bezpłatnej oraz przez zespoły promocyjne Chevroleta w popularnych centrach handlowych w weekendy. W akcjach tych również udział wezmą przedstawiciele lokalnych dealerów, którzy przybliżą aktualną ofertę Chevroleta. Gracze Internetowi mogą wejść na stronę DreamGarage.Chevrolet.pl