WTCC w Brnie

None

Obraz

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

10 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

11 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

12 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

13 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

14 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

15 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

16 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

17 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

18 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

19 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

20 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

21 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

22 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

23 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

24 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

25 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

26 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

27 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

28 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

29 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

30 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

31 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

32 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

33 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

34 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

35 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

36 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

37 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

38 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

39 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

40 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

41 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

42 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

43 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

44 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

45 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

46 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

47 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

48 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

49 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

50 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

51 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

52 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

53 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

54 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

55 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

56 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

57 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

58 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

59 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka