Maybach
Po wojnie próbowano wznowić produkcję, lecz nieskutecznie. Karl Maybach zmarł w 1960 roku, a prawa do marki przejął koncern Daimler-Benz. Przez długie lata firma popadała w zapomnienie, aż w 1997 roku podczas targów w Tokio zaprezentowano prototyp nowego modelu. W 2002 roku świat ujrzał nowy poziom luksusu. Był nim Maybach 57, a później również 62. W kolejnych latach powstały usportowione wersje „S” z mocniejszymi jednostkami napędowymi. Jednak nie to jest najważniejsze. To, co Maybach prezentował w temacie komfortu i luksusu, przewyższało wszystkie dotychczasowe auta świata, wliczając takie ekskluzywne marki jak Rolls Royce czy Bentley.
Maybach jednak nie odniósł takiego sukcesu jak się spodziewano, choć było o nim bardzo głośno. Zarzucano mu zbytnie podobieństwo do topowego modelu Mercedesa, czyli klasy S. W 2005 roku powstał także jeden jedyny egzemplarz modelu Exelero, stworzonego we współpracy z firmą Fulda, a przeznaczonego do uzyskiwania wysokich prędkości.