Europejski oddział Lexusa stworzył film, który jest połączeniem remiksu utworu #thatPOWER autorstwa will.i.am, sztuki i technologii.
Na opuszczonym pasie startowym wyłożonym przeszło 350 czułymi na dźwięk i ruch światłami laserowymi, will.i.am walczy za pomocą laserowych „strzałów” z trzema pędzącymi Lexusami NX, aby zsynchronizować ich prędkość ze swoim przebojem. Za kierownicami pojazdów zasiedli kaskaderzy.
* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
- Zgranie muzyki, prędkości i laserowych „strzałów” było sporym wyzwaniem, ale wynik okazał się niesamowity. Połączenie technologii, designu i muzyki w tym projekcie dało efekt nie z tego świata – powiedział will.i.am. Aby zbudować scenografię, światła i lasery zespół 65 techników pracował przez 7 dni. Wśród nich znaleźli się m.in. Marshmellow Laser Feast, współpracujący wcześniej z takimi zespołami jak Coldplay czy U2.
- Stworzyliśmy grę muzyczną, w której bierze udział trzech kierowców kaskaderów a całością dyryguje will.i.am. Muzyka budzi się do życia, gdy samochody uderzają w odpowiednim rytmie i czasie we wrażliwe na ruch wiązki światła. Jest to w zasadzie jak gra na gigantycznej laserowej harfie z samochodami zamiast palców. Wyzwaniem dla will.i.am i kierowców było poruszanie punktami świetlnymi w odpowiednim tempie. Kiedy spadał rytm i tempo wyzwalane przez Notes Off, system musiał uruchomić się ponownie – zaznaczył dyrektor kreatywny MLF, Barnaby Steel.
Spodziewamy się, że sprzedaż Lexusa NX w tym roku osiągnie poziom jednej trzeciej całkowitej sprzedaży w Europie, więc stworzenie czegoś tak odważnego – jak ta produkcja z udziałem will.i.am ilustruje naszą filozofię „Amazing in Motion”. Wprowadzony na rynek we wrześniu 2014 roku Lexus NX oznacza wejście marki w segment średniej wielkości SUV klasy premium – zaznaczył dyrektor Lexus Europe, Alain Uyttenhoven.
Źródło: Mototarget.pl
ll/moto.wp.pl