Wiesmann MF5 Black Bat

None

Obraz

/ 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

/ 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

/ 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

/ 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

/ 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

/ 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

/ 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

/ 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

/ 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

10 / 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

11 / 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

12 / 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

13 / 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

14 / 14600 KM i ponad 300 km/h bez dachu

Obraz
© Materiały prasowe

O ile każdy fan motoryzacji powinien przynajmniej kojarzyć niemieckiego producenta wyjątkowych pojazdów Wiesmann, to nie ma takiego obowiązku w stosunku do firm SchwabenFolia oraz Dähler. Warto jednak o nich wspomnieć, chociażby z powodu przygotowania wyjątkowej wersji modelu Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Firma zajmująca się oklejaniem - zajęła się tym co potrafi najlepiej. Materiał likwidujący połysk nadwozia trafił nie tylko na panele nadwozia ale też do wnętrza komory silnika oraz elementy wnętrza, nie pokryte włóknem węglowym. Aby udowodnić swoje umiejętności w operowaniu matową folią, spece ze SchwabemFolia okleili również 20-calowe felgi BBS.

Po opuszczeniu fabryki Wiesmann Roadster wyposażony jest w pięciolitrowy motor V10 pochodzący z BMW M5, który rozwija 507 KM. I tutaj wkraczają właśnie spece ze szwajcarskiej firmy Dähler. Dzięki zmianom w elektronice silnika, jego moc wzrosła o 93 KM - do równych 600 KM.

tuner twierdzi, że Black Bar rozpędza się od zera do 100 km/h w 3,5 sek., zaś kolejne 100 km/h na prędkościomierzu pojawia się po mniej niż 10 sek. Natomiast prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h.

Aby poprawić bezpieczeństwo kierowcy również się poprawiło. Spece ze Szwajcarii wymienili układ hamulcowy auta na nowy zestaw Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przednich tarczach oraz czterotłoczkowymi zaciskami na tylnych.

lop/

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka